Seto eripäraste sõnade sõnaraamat

15.00 

Seto eripäraste sõnade sõnaraamat sisaldab üle 3600 sõna, mis on kirja pandud ainuüksi Setomaalt või on tuntud veel vaid lähinaabruses ja Lõuna-Eesti keelesaartel. Suur hulk neist on iidsed omasõnad, millel on sageli vasted soome keeles ja kaugemateski sugulaskeeltes. Sõnaraamatu märksõnastiku ja näidete allikaks on olnud murdekorpused, sõnaraamatud, setokeelsed raamatud ja käsikirjad.

9 laos

Kaup tarnitakse 3-5 tööpäeva jooksul
Pood
0 out of 5
Tootekood: SI20_SR Kategooriad: ,

Kirjeldus

Seto eripäraste sõnade sõnaraamat on sõnastik, kus on eelkõige seto iidsed omasõnad, Eesti teisteski murretes tuntud tüvega, kuid setopärase vormi või sisuga sõnad ning ohtrad vene laenud, mis on saanud osaks seto õigeusklikust kultuurist. Rohkesti leidub ka seto rahvaluule poeetilist sõnavara. Sõnakasutust avavad näitelaused ja nende kirja­keelsed tõlked.

Sõnaraamat on mõeldud eelkõige setodele oma keele ja pärimuskultuuri elavdamiseks ning edasiandmiseks, ent sellest on tuge ja abi ka kõigile teistele huvilistele, seto keele ja kommete õppijatele ning uurijatele. „Seto eripäraste sõnade sõnaraamat“ liitub 7. väljaandena Eesti Keele Instituudi piirkondlike murdesõnastike sarja.

Ilmumisandmed

Raamatu andis välja Eesti Keele Instituut koostöös Tartu Ülikooli eesti ja üldkeeleteaduse instituudi ja Seto Instituudiga aastal 2020.

Kõvakaaneline, 396 lk.

Koostajad: Eva Saar, Paul Hagu, Inge Käsi, Maeve Leivo, Hanna Pook ja Karl Pajusalu

Toimetajad: Eva Saar ja Jüri Viikberg

Raamatu andis välja Eesti Keele Instituut koostöös Tartu Ülikooli eesti ja üldkeeleteaduse instituudi ja Seto Instituudiga.

Vaata ka meie teisi raamatuid.

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.

Müügitingimused

1.1. Käesolevad tingimused kehtivad kõigi isikute ja Seto Infoseltsi ostukeskkonnas setokaubamaja.ee  (edaspidi Kaubamaja) oma kaupu ja teenuseid müüvate isikute (edaspidi Pood ) vahel tekkivate õigussuhete kohta. Kaubamaja kontaktandmed on toodud setokaubamaja.ee avalehel ja iga Poe kontaktandmed on toodud vastava Poe avalehel.

1.2. Kõik Poed müüvad Kaubamajas oma tooteid ja teenuseid enda nimel ja enda vastutusel.

1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.4. Pood on õigustatud tulenevalt oma arengust ning parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama ja lisama oma Poe kohta kehtivad müügitingimused. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje setokaubamaja.ee kaudu ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel setokaubamaja.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Poe vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5. Poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Poe hinnad kehtivad kauba või teenuste eest arve tasumise tähtaja jooksul. Teave kauba kohta on esitatud Kaubamajas ja Poes vahetult kauba juures.

1.6. Olenevalt Poe maksukohustusest võivad Poes toodud hinnad sisaldada käibemaksu. Käibemaksu arvestust näeb klient oma ostukorvis enne kauba eest tasumist.

1.7. Kaupu tarnitakse ostjale ainult Eesti piires.

1.8. Ostetud toodetele lisandub transpordihind (v.a. eripakkumised ja juhul kui valite kauba tarneviisiks "Tulen ise järgi"), mis arvutatakse tootelehel ja Teie ostukorvis.

1.9. Tarneviisil "Tulen ise järgi" peab kauba ostja ise kauba järele minema Poe füüsilisele aadressile, et oma kaup müüjalt kätte saada. Poe füüsiline aadress on toodud kaupa või teenust müüva Poe lehel. Poe nimetus on toodud iga Kaubamajas müügil oleva toote juures.

1.10. Kui toote hind on Poe poolt ekslikult sisestatud ning sellest teavitatakse klienti enne või peale kliendipoolse tellimuse esitamist ja Pood ning klient ei jõua uues hinnas kokkuleppele on Poel õigus müügitehingust taganeda, kliendi tellimus tühistada ja tellimuse eest tasutud summa tagastada.

1.11. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile “Lisa korvi”.

1.12. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „Kogus“. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile „Mine maksma” ning Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

1.13. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed. Valige tarneviis, valige makse teostamiseks sobiv pank, kinnitage, et olete lugenud ja nõustun veebilehe müügitingimustega ja vajutage nupule “Esita tellimus”.

1.14. Teostage kauba või teenuste eest makse oma pangas ja teid suunatakse tagasi Kaubamaja lehele.

1.15. Olge tellimuse vormistamise täitmisel tähelepanelik ja täitke kõik kohustuslikud väljad, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja probleemideta kohaletoimetamine.

1.16. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates sellest hetkest, kui tellimuse eest on tasutud.

1.17. Tellimuse teostamise järgselt saadetakse Teie poolt edastatud meiliaadressile informatsioon Teie tellimuse kohta.

1.18. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatab Pood sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatab tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest..

1.19. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, teavitab kullerfirma Teie poolt esitatud kontaktandmetel kauba kohalejõudmise aja ja vajalikud kaubale ligipääsu koodid.

1.20. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

1.21. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Pood ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Tagastamisõigus

2.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused on eraldi loetletud Poes ja need peavad vastama Võlaõigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.

2.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

2.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

2.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille saab vormistada oma Kaubamaja kasutajakontol Avalduste all või saata see kaupa müünud Poe e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

2.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

2.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

2.7. Pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

2.8. Pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

2.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

2.10. Poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensioonide lahendamine

3.1. Pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Poe kohustus.

3.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Poe poole ja esitada vastav avaldus, mille saab vormistada oma Kaubamaja kasutajakontol Avalduste all või saates e-kirja Poe aadressile või helistada Poe telefonil.

 3.3. Pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

3.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Pood vastutab, parandab või asendab Pood puudusega kauba.

3.5. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

3.6. Pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

3.7. Pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

3.8. Pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

3.9. Pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

3.10. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

3.11. Kui ostjal on Poe osas pretensioone, saab selle vormistada oma Kaubamaja kasutajakontol Avalduste all või saata see kaupa müünud Poe e-posti aadressile või helistada Poe telefonil.

3.12. Kui ostja ja Pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Kaubamaja kontaktandmetel Seto Infoseltsi poole või Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

3.13. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Üldise päringud

Veel pole päringuid