Inimese Muuseumi ekspeditsioonid Eestisse. Boris Vilde Leonid Zurov Setomaal (1937-1938)
29.00 €
Väga mahukas ja põnev raamat Vene emigrantide Leonid Zurovi ja Boris Vilde ekspeditsioonidest Setomaale aastail 1937-1938. Raamatus on avaldatud neist uurimisretkedest säilinud allikmaterjalid, mis on olnud hoiul Prantsusmaal Inimese Muuseumis. Materjalide hulgas pakuvad erilist huvi Zurovi aruanne Setomaal tehtud välitöödest ja tema ülevaade Setomaa looduslikest pühapaikadest.
5 laos
Kirjeldus
Aastatel 1937 ja 1938 toimusid Setomaal Inimese Muuseumi (Prantsusmaa) arheoloogilised ja etnoloogilised välitööd, mida tegid kaks vene emigranti – nende tööde algataja kirjanik Leonid Zurov ning Tartus elanud ja õppinud Boris Vilde.
Raamatus ja selle lisades avaldatakse kõik Prantsusmaal ekspeditsioonidest säilinud allikmaterjalid, mis kajastavad nii setode kui ka Petserimaa venelaste kultuuri 1930. aastate lõpul. Erilist märkimist väärivad kaks Zurovi aruannet – ülevaade Setomaal tehtud välitöödest ja nende taustast ning Setomaa looduslikest pühapaikadest.
Ekspeditsioonimaterjalidele lisanduvad saateartiklid Eesti, Venemaa ja Prantsusmaa teadlastelt Setomaa arheoloogia, etnoloogia, rahvausundi, keele ja kohanimede, samuti välitööde tagamaade kohta. Raamat, millest on samasisulised versioonid ka vene ja prantsuse keeles, on valminud Inimese Muuseumi, Tartu Ülikooli, Venemaa Etnograafiamuuseumi ja Seto Instituudi koostöös. Eri maade uurijate kohati erinevad, kuid üksteist täiendavad lähenemised aitavad paigutada Leonid Zurovi ja Boris Vilde kogutud materjalid tänapäevasesse laiemasse teaduslikku konteksti.
Vaata lisaks
Raamatu juurde kuulub mahukas võrguteavik Prantsusmaal asuvate allikmaterjalidega. Eesti lugejale pakuvad tõenäoliselt kõige enam huvi Setomaa välitöödega seonduvad fotod, millest raamatus on avaldatud vaid osa.
Raamatust on olnud juttu setokeelsetest uudistes “Elost Setomaal“.
Samas sarjas on ilmunud Setomaa toimetised 1 – “Setomaa kohanimed”.
Tehnilised andmed
Koostajad: Heiki Valk, Tatiana Benfoughal, Olga Fišman
Ilmunud 2018
Kõvakaaneline, 790 lk
Seto Instituudi toimetised 2
Väljaandja: Seto Instituut, 2018
Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.
Müügitingimused
dfdf
Tagastamisõigus
dfdf
Pretensioonide lahendamine
3.1. Pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Poe kohustus.
3.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Poe poole ja esitada vastav avaldus, mille saab vormistada oma Kaubamaja kasutajakontol Avalduste all või saates e-kirja Poe aadressile või helistada Poe telefonil.
3.3. Pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
3.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Pood vastutab, parandab või asendab Pood puudusega kauba.
3.5. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
3.6. Pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
3.7. Pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
3.8. Pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
3.9. Pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
3.10. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
3.11. Kui ostjal on Poe osas pretensioone, saab selle vormistada oma Kaubamaja kasutajakontol Avalduste all või saata see kaupa müünud Poe e-posti aadressile või helistada Poe telefonil.
3.12. Kui ostja ja Pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Kaubamaja kontaktandmetel Seto Infoseltsi poole või Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
3.13. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Üldise päringud
Veel pole päringuid
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.